2011. május 22., vasárnap

Szezámmagos sült spárga


A bambuszpálcikákkal összetűzött spárgatutajokat sajnos nem én találtam ki, de most, hogy kipróbáltam, csak ajánlani tudom ezt a módszert, mert így egyszerre tudunk mozgatni 5-6 spárgasípot, ami nagyon praktikus. Én grillserpenyőben sütöttem, rácsos grillen még inkább hasznát vehetjük ennek a módszernek.
A szójaszószos pác sülés közben karamellizálódik a spárgán, nagyon finom! Frissen sült húshoz, halhoz ajánlom.

Recept: Fél kiló zöldspárgát megmosunk, megtisztítunk. Bambuszpálcikával 5-6 spárgát alul-fölül egymáshoz tűzünk.
Kis tálban összekeverünk 2 evőkanál szezámolajat, 1 evőkanál szójaszószt, 1 gerezd összetört fokhagymát, 2 evőkanál szezámmagot. A mártással megkenjük a spárgákat, mindkét oldalon. Meghintjük kevés sóval és frissen őrölt borssal.
Felforrósított serpenyőben, vagy grillen 4-5 percig sütjük mindkét oldalát.

Good Food recept.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...